Friday, October 22, 2010

Vecka 26: 78,5 kg

Igår var jag ute och sprang min första runda efter att jag blev förkyld för precis två veckor sedan. Det gick väl så där eller egentligen precis som man kan förvänta sig. Däremot hade jag det precis lagom varmt om huvudet tack vare min nyköpta mössa. Oj vad jag tycker om den! Vindtät på framsidan och ganska tunn på resten av huvudet.

Sedan förra fredagen har det på resande fot blivit väldigt mycket utemat, glass och annat mindre nyttigt men trots det står jag kvar på precis samma vikt, hur det hänger ihop vet jag inte riktigt men jag tackar och tar emot.

Termometern visade -2°C i morse så för en stund sedan satte jag på dubbdäcken på cykeln. Nu får gärna snön och isen komma!

Nu råkade jag se att detta är vecka nummer 26, alltså precis ett halvår. Bra går det och jag ser fram emot nästa halvår!

No comments:

Post a Comment