Friday, December 31, 2010

Vecka 36: 75,5 kg

Jag verkar vara inne i en jojo-fas precis som runt 80-strecket i somras men det stör mig inte i och med att jag åker jojo kring mitt mål.

Dagens bild visar en cykeltur jag gjorde för några kvällar sedan. Jag passade på att cykla Sandsunds (nya sidan) alla vägar. Det visade sig vara en rätt svettig historia och sträckan blev sist och slutligen hela 15 km i och med att jag cyklade väldigt många vägar två gånger. Vill man titta mer i detalj kan man göra det via min sida på Garmin Connect.

De flesta bloggar verkar ha en sammanfattning av året så jag ska väl inte vara sämre jag heller. Det är ju till och med årets sista dag. Det har varit ett riktigt bra år vikt- och träningsmässigt och jag ser väldigt mycket fram emot nästa år!

Jag har förresten satt till ännu ett mål med nästa år: 365 träningstimmar. Ska bli kul att se om det lyckas!

Och distansmål med cykeln har jag också men de håller jag hemliga än så länge...

No comments:

Post a Comment