Tuesday, May 17, 2011

Vecka 55: 78,5 kg

Och igen ett riktigt sent fredagsinlägg! Läsåret är på slutrakan nu för oss båda så det är extra mycket att göra men snart finns det bloggtid!

Träningsmässigt är jag inne i någon typ av dvala. Jag tränar ju nästan ingenting! Förutom jobbpendligen då och det syns minsann på vikten också. Det är väldigt många veckor som ligger runt 4 h och det håller ju inte i längden då det gäller min 365 h utmaning. Idag är ligger jag 2h under vad jag borde ha så det är ju inte så farligt men det är nog säkrast att inte slappa till för mycket!

I måndags tog jag tag i ätandet i alla fall. Det har blivit kakor med mera i långa banor men nu får det tillfälligt vara slut med det.

Ja hjulbygget lyckades också. Riktigt bra till och med. Det var verkligen roligt att bygga ihop det då jag hade putsat upp alla delar så fint och dessutom hade ett sprillans nytt nav. Med mäturet fick jag uppmätt ett kast på ±0,05 mm så det får jag väl vara nöjd med. Det ska bli intressant att göra en ny mätning efter att jag använt hjulet ett tag. Efter detta hjul har jag hunnit räta upp två andra så nu är jag riktigt på gång!

1 comment:

  1. Jag upplever samma fenomen med träningsdvalan. Förhoppningsvis lyckas man vända trenden snart!

    ReplyDelete