Sunday, October 14, 2007

Reklam

Reklam är farliga saker. Speciellt Gigantti-reklam, och den varan finns det ju gott om, åtminstone i Vasa. Det känns nästan som att Gigantti-reklam kommer flera gånger i veckan men det är mycket möjligt att det inte stämmer.

Så nu har då reklamen fått mig att tro att jag skulle behöva Apples nya fina iPod Nano. Jag visste inte ens att det kommit en ny version av Nano och det hade varit bra mycket bättre att få fortsätta leva i ovisshet. Dags att stålsätta sig igen. Samma sak varenda gång man läser intressant reklam...

Någon som är sugen på att köpa ett par Genelec 1025A? Min bror har ett par stående hos sig som han gärna vill bli av med. Bara att höra av sig i så fall. Hmmm, vänta nu, är det inte jag som gör farlig reklam nu?

2 comments:

  1. Bara en sak hjälper. Klistra upp en lapp med "NEJ TACK TILL REKLAM".

    ReplyDelete
  2. Hej Matias,
    er højttalerne stadig til salg? Jeg er interesseret.

    venlig hilsen
    Tom

    ReplyDelete