Sunday, March 16, 2008

Mean Machine

Oj hoppsan då! Det har visst gått ett tag sedan min senaste uppdatering. Säkert har alla tiotusentals besökare/dag tappat intresset och sökt sig vidare till andra bloggar vid det här laget men ni som läser det här, ni är trogna!

Var är snön? Var är kölden? Var är behovet att använda den tjocka DL-jackan jag fick förra året? Nåja, jag klagar inte, det ska bli ganska skönt att ta bort dubbdäcket från cykeln och känna kilometrarna glida förbi utan slask och grus.

Men då vägarna blir bara och asfalten torkar upp då väcks bilintresset till liv igen. Då körkortet var färskt hade jag olika sommarbilar varje sommar: Volvo 144, Fiat 133 och sist men inte minst, Datsun 1600. Ajaj, det var tider det.

5 comments:

  1. Ack, hur enkelt det har blivit att framstå som trogen läsare i rss-flödenas tidevarv. :)

    ReplyDelete
  2. Hmmm, tänkte inte på det... ;-)

    ReplyDelete
  3. Eva och Patrik24 March, 2008 20:14

    här har vi väntat och väntat på uppdateringar också från ditt håll...mi har ju då lyckas hålla oss mer ajour med vad som sker :-)

    ReplyDelete
  4. Mia skulle det ju vara förstås

    ReplyDelete
  5. Haha! Nu har du nog fått vinterväder så det räcker för flera vintrar...Jag längtar själv till vår men verkar få fortsätta att längta, för våren syns inte än. Inatt när vi kom hem var det så mycket snö på Felicias sida av bilen att jag fick dra ut henne genom min sida av bilen, för dörren gick inte att öppna! :-O Bra med lite uppdatering här inne förresten. ;-)

    ReplyDelete