Thursday, February 26, 2009

På tal om ingenting

Bläddrade lite bland lite gamla bilder i Windows Photo Gallery och då dök den här bilden från Kirchberg in Tirol upp. Vi kom fram dit kvällen innan så det här var vår första långpromenad, lyckligtvis ganska i slutet på den... Man behövde inte vara speciellt begåvad för att inse att det kunde löna sig att öka kadens och steglängd lite. Mycket riktigt, några minuter senare så började det regna katter och hundar... ;)

Jag skulle riktigt bra kunna tänka mig att återvända till Österrike. Det är så otroligt fin natur. Däremot skulle jag gärna ha en cykel till hands nästa gång.

Måste säga att jag tycker det var lite synd att jag inte fick användning av repliken: "Herr Ober, ice bitte!" Men vem vet, kanske nästa gång?

No comments:

Post a Comment