Wednesday, February 25, 2009

Fint väder, igen!

Vädret gjorde det riktigt omöjligt att inte dra iväg på en cykeltur igen. Några minusgrader, mycket snö, strålande sol, vet inte om det kan bli så mycket bättre? Jo ett par solglasögon skulle ha gjort tillvaron ännu bättre. Och en bättre kompaktkamera... Vår trogna IXUS håller på att ge upp, sensorn mår INTE bra. Men ibland blir det helt ok bilder, som denna.

Jag borde ge mig tid att tillverka två stycken små adaptrar i aluminum för att få frampakethållaren horisontell. Den lutar lite bakåt som det är nu och det finns inga möjligheter att justera den.

Imorgon blir det knappast någon cykeltur för jag ska sluta tidigt på jobbet för att hinna hem och ta hand om lillkillen. Men vem vet, kanske jag orkar upp innan 06:00, då skulle jag hinna en sväng före jobbet, men jag är tveksam. ;)

No comments:

Post a Comment