Tuesday, February 17, 2009

Get on Your Wheels

27 februari släpper U2 sin nya skiva "No Line on the Horizon" och första singeln heter "Get on Your Boots" så där fick jag till en liten parallell mellan rubriken och bilden. Det börjar bli länge sedan jag köpte en CD-skiva senast men jag tror nästan jag ska köpa den då den landar i butikshyllorna.

Ja på tal om att köpa så kom den här t-shirten på posten idag. Det var länge sen jag beställde den så jag hade nästan glömt bort den men det var ju en desto trevligare överraskning nu då den dök upp. Sitter dessutom och lyssnar på den direktsända ljudupptagningen från Pirate Bay-rättegången och lappen i ekrarna passar ju bra i sammanhanget (klicka på bilden för större version). Här kan man lyssna om man vill.

Jag är förresten väldigt nöjd med mina nya cykelväskor från Ortlieb, recension kommer vid senare tillfälle.

No comments:

Post a Comment