Friday, July 23, 2010

Vecka 13: 79,5 kg

Lazy days are here, fast det spelar tydligen ingen roll... Jag är riktigt på riktigt inte värd att gå ner i vikt just nu men jag tackar och tar emot! Åter igen har en sommarvecka glidit förbi och vad har jag egentligen gjort i motionsväg?

- Joggat 2 km
- Cyklat 15 km i sightseeingtempo

En stor tumme ner ger jag den uppräkningen. Men idag blir det desto större prövningar för vid 15:00 startar Jacob Marathon som för min del blir ett halvt sådant. Jag är fortfarande i valet och kvalet om jag ska försöka springa hela sträckan eller springa 1km, gå 1min, springa 1km, gå 1min osv... Det visar väl sig då jag passerar den första kilometern, för ska man köra det senare alternativet ska man göra det direkt från starten. Men kul ska det bli!

No comments:

Post a Comment