Friday, July 30, 2010

Vecka 14: 80,7 kg

Gäster som bjöd på amerikansk mat, bröllopsmat, bröllopsmatsrester, bröllopsbakverksrester och dessutom ville jag inte äta för snålt inför Botniacyklingen på lördag, vad händer då? Jo tydligen går man upp 1,2 kg... Förstås är det mesta bara vatten men oj vad jag känner mig pluffsig. Nåja, det ska nog vara fixat till nästa vecka det här.

Benen börjar vara återhämtade från i fredags men det tog i princip en vecka. Jag borde ta en liten kort lätt runda med hojen idag både för att se att allt är okej med hojen men också så benen kommer igång igen. Jag hoppas ju på en tid under 3 h imorgon men lyckas det inte så finns ju alltid nästa år, och då har jag ju ny cykel dessutom.

En god vän har lyckats få mig nyfiken på Pirkkaloppet nästa sommar. 217 km i vacker natur låter inte alls illa.

No comments:

Post a Comment