Saturday, July 17, 2010

Nya skor

Idag kom jag mig äntligen till Vasa för att reda upp varför min högra sko kändes så fel. Det slutade med att jag köpte ett helt nytt par skor (yey!) och det gamla åkte iväg på reklamation trots att det kanske egentligen är mina fötter som borde reklameras. Var gör man det förresten?

Det är fullt möjligt att det gamla paret kommer tillbaka och så står jag där med två par men värre saker har hänt i världshistorien.

Nu borde jag hastigt och lustigt gå in de nya skorna för det är inte speciellt länge kvar till fredag nu!

3 comments:

  1. Grattis till att du uppnådde målet! Det var strongt gjort!

    Vad är det för märke på skorna?

    ReplyDelete
  2. Det är fjolårets bästa Asics-modell.

    De ringde förresten från Wasasport idag. Jag fick tydligen ett par sprillans nya skor pga av reklamationen så nu har jag två par! Uuuups...

    ReplyDelete
  3. Kayano?

    Man kan aldrig ha för många par skor (sade hon som nyss köpt ett par till)! Wasasport verkar vara ganska bra på att ersätta dåliga saker. Jag fick nya piggar på mina skidstavar.

    ReplyDelete