Friday, August 6, 2010

Vecka 15: 80,5 kg

Jag tycker jag kämpade på rätt bra för att släta ut förra veckans "fluke" men det lyckades inte riktigt i alla fall. Av någon anledning går det inte lika enkelt för tillfället. Och det är just nu jag måste passa mig! Förra sommaren gick det strålande fint i 14 veckor men sen pang vid 15:onde veckan började vikten långsamt gå upp, kilo efter kilo... Och gissa vad det är för vecka nu? Jo vecka 15. Från tidigare erfarenheter kan jag också säga att det är ungefär så här länge jag brukar orka hålla på, sedan brukar det rinna ut i sanden. Men inte den här gången, det måste väl ändå vara jag som bestämmer? Dessutom känner jag mig riktigt motiverad. Jag SKA under 80-strecket igen till nästa vecka.

Den gångna veckan har motionsformen mest bestått av joggingturer med syskonvagnen på bilden. Det funkar rätt bra men om någon har en extra Chariot Cougar 2 med:

- Strolling kit
- Jogging kit
- Bicycle trailer kit
- Hiking kit
- Walking kit
- Cross-country ski kit

...som ni vill ge bort av någon anledning så säg bara till så hittar den ett fint hem här.

1 comment:

  1. Charioten var fin, viktminskningen skulle gå som en dans med den. :) Och har någon två att ge bort, så känner jag en familj som kan ta den andra...

    ReplyDelete