Friday, September 17, 2010

Vecka 21: 80,0 kg

Nu blev det lite resultat! Kul! 80,0 kg är ju nästan sub 80 kg om man säger så. Men nästa vecka är Stockholmsvecka så jag har lite svårt att tro att det lyckas tills dess.

Äntligen har jag fått hem mina ny skor! De har legat på Wasasport i många många veckor. Jag är jättenöjd med mitt andra par skor men det ska bli intressant att testa dessa också som borde ligga en nivå under i prisklass. Orsaken att jag har två par går att läsa om tidigare i bloggen men det hade att göra med att jag inte var nöjd med mina skor och reklamerade dem men i väntan på vad som skulle hända med dem var jag tvungen att köpa ett nytt par skor på grund av Jakob Halvmarathon.

Imorgon är det dags för Botnialöpet, hjälp! Hur ska det gå? Nå det kommer jag givetvis att skriva om sen i efterhand!

No comments:

Post a Comment