Friday, November 19, 2010

Vecka 30: 76,1 kg

Glad är jag även denna morgon! Va roligt att kurvan fortsätter att peka nedåt! Nu är jag väldigt nära mitt mål på 75 kg och det är spännande. Jag tycker faktiskt jag har varit riktigt duktig och känner att jag är värd en ordentlig belöning när jag passerar 75-strecket. En Sub75-present helt enkelt. Den är redan införskaffad och väntar i ett vitt litet paket som kom på posten igår. Paketet är oöppnat och kommer att förbli det ända tills jag når mitt mål (gissningsvis två veckor). Hoppeligen har de skickat rätt produkt och att inte returrätten gått ut när jag märker att så inte är fallet.

Nu har jag ju faktiskt köpt en annan sak också under veckan och det är pannlampan på bilden som gjorde sin debut på cykelpendlingen i morse och jag är riktigt nöjd! Riktigt bra med ljus och min lilla baktanke är bland annat att jag skall kunna nyttja skidspåret runt Luditräsket som ligger ett stenkast bort även på kvällarna (då jag har bäst tid). Har åtminstone hört att det ibland finns ett spår där.

No comments:

Post a Comment