Friday, November 26, 2010

Vecka 31: 75,3 kg

Jag nådde nästan fram till målet men det tar nog en vecka till innan jag når under 75-strecket. Så speciellt mycket ska jag nog inte gå ner i vikt sedan men 74,0 kg skulle vara kul för då väger jag mindre än jag gjort på väldigt många år.

För tillfället försöker jag varva snabba promenader med stavgång (som automatiskt blir ännu snabbare) och lite cykelrundor förutom den vardagliga jobbpendlingen. Skidorna står i hallen och är halvfärdiga. Håller nämligen på att sätta nytt paraffin på dem men det är så tråkigt när man inte har bra utrymmen att vara i. Hittade ett resestrykjärn för 3 euro på loppis som jag trimmat in till 120 grader. Två lager med baslager har jag satt på varvat med basolja men det återstår ett till glidlager och så någon fästvalla förstås. Sen kan jag ge mig ut på årets första skidtur.

No comments:

Post a Comment