Monday, November 1, 2010

Säsongsavslutning

Igår var jag ute på säsongens sista runda med racern. Åtminstone tror jag det. Det var ovanligt varmt (8-9°C) så då vi skulle till Stennabba passade jag på att cykla istället. Det var riktigt kul att komma sig iväg en gång till för det är länge till våren.

Hur var det då? Jo rätt så trevligt men inte perfekt. I och med att det inte regnade och inte hade gjort det på ett bra tag hade jag inte räknat med att det skulle stänka så mycket från bakhjulet som det gjorde så jag blev väldigt blöt. Vattnet som stänkte var dessutom riktigt smutsigt så både jag och cykeln blev ordentligt nedsmutsade. Och så blåste det rätt mycket så hastigheten blev blygsamma 26,4 km/h. Men kul var det! Längtar till sommaren och mina långrundsvisioner.

No comments:

Post a Comment