Friday, March 11, 2011

Vecka 46: 78,3 kg

Snö, snö, snö...det börjar kännas som det räcker nu. Snart ser man ju inte ut genom köksfönstret längre. Nå det positiva är ju att man får lite motion i samband med snöröjningen. Dagens snö var riktigt tung!

Jag skrev förra veckan att jag skulle göra en helomvändning och jag tycker det har lyckats ganska bra. 4 h 43 min träning har fått till de fem senaste dagarna jämfört med att jag inte loggade en enda minut träning under sportlovet! Buuuuuuuuu är väl det snällaste man kan säga... Dessutom har jag ätit bra hela veckan. Kurvan pekar inte neråt riktigt så mycket som jag förväntade mig men det blir kanske desto mer till nästa vecka.

Nåja på något konstigt sätt är 365-utmaningen fortfarande på plus. Lite över 71 h har det blivit hittills i år och idag är dag #70. Min andra utmaning får jag inte heller glömma. Jag har inga lediga dagar under veckorna nu så ska jag ut och cykla 160 km så måste det bli på en helg. Det är tre helger kvar i mars och det skulle ju gälla att hitta en dag utan andra planer då vädret samtidigt är bra. På söndag ser det ut att bli fint väder men igår kände jag mig riktigt krasslig (bättre idag) så det är kanske inte helt optimalt. Dessutom behöver det ju passa för resten av familjen också. Vi får se när det blir av men jag ser fram emot rundan!

1 comment:

  1. Du ligger bra till med 365-utmaningen. De få timmarna du är på minus cyklar du snabbt in i helgen :) Själv ligger jag lite efter för tillfället, men jag räknar med att ta igen det då jag börjar cykla i vår.

    ReplyDelete