Sunday, June 5, 2011

Vecka 58: 79,5 kg

Jodå så att...nu är det inte långt kvar till 80-strecket. Det känns som det är dags att ta tag i det här på allvar nu. Problemet är att det är just så här det brukar gå på sommaren för mig. Speciellt motionen blir lidande, man kan ju fråga sig varför? Borde det inte vara skönare att vara ute och motionera en skön, ljus och varm sommarkväll istället för en mörk, hal och kall vinterkväll?

Så hur inleder jag detta nu då? Jo tydligen genom ett besök på RAX. Jag och mina arbetskamrater ska sova två nätter i Åbo och det inleddes med restaurangbesök. Däremot är jag nöjd med att jag kom mig ut på en 5 km löprunda med efterföljande motionscykelpass på hotellets gym. Såg också att hotellet har cyklar man får låna gratis men det kommer det tyvärr inte finnas någon tid för gissar jag...

På tal om cykling så börjar jag bli sugen på någon riktig långcykling. RIKTIG långcykling, 3-400 km. Jag förstår bara inte riktigt hur jag ska klämma in det i familjelivet på något bra sätt.

No comments:

Post a Comment