Saturday, July 16, 2011

Testar Blogger via Android

Började fundera om jag skulle sänka ribban ett steg för att skriva blogginlägg. Man måste ju kanske inte alltid ha en fin bild till exempel... Så nu testar jag att blotta via nya telefonen. Hmm, BLOGGA menade jag faktiskt (kanske lika bra att det blir ett inlägg utan bild det här)...telefonen föreslår lite roliga korrigeringar ibland.

Sprang en 3,6 km runda ikväll och det kändes riktigt bra! Tänk om jag kan springa igen nu? Det här var tredje löppasset på fyra dagar utan känning i mitt högra knä. Korta pass i och för sig men ändå. Gjorde också ett 10 minuters "hemmagympass" som jag blev totalt slut av! Yr till och med. Pulsen gick i taket. Men nu känns det riktigt skönt!

Glömde helt att väga mig imorse, får bli imorgon istället.

Edit: Äh jag testar att sätta in en bild här också.


2 comments:

  1. Bloggerapplikationen åker nog i roskis. Bilden är ju tydligen oklickbar och vad otroligt dålig kvalité det blev på den!

    ReplyDelete