Saturday, July 16, 2011

Vecka 64: 80,0 kg

Viktiga personer. Ja det känns ju faktiskt som personer är olika viktiga. Själv är jag viktig idag, jätteviktig, ja till och med överviktig. I alla fall om man litar på BMI. BMI säger att jag är en överviktig person idag, det var jag inte förra veckan, då var jag bara normalviktig. Jag tror egentligen jag trivs bättre med att bara vara normalviktig så därför har jag nu ändrat mina mat- och träningsvanor. Det blir ju så mycket stohej med intervjuer och livvakter då man är överviktig...

Den uppmärksamme har kanske lagt märke till att jag satt till min träning i högerkanten. Tanken är att det ska sporra mig att träna mer och hittills har det fungerat bra. Jag känner mig riktigt motiverad för tillfället! Om det är för att mörkret börjar krypa fram på kvällarna vet jag inte men det är inte omöjligt.

3 comments:

  1. Hehe, viktig är nog bättre än jätteviktig. Kul att du har satt till träningen i högerkanten! Tror jag också skall börja sätta till hur länge jag har tränat varje gång.

    ReplyDelete
  2. Knas, jag var också jätteviktig veckan efter långcyklingen, men skyllde på att jag inte var hemma på fredag, så jag inte skulle behöva blogga om det. Men dina träningspass i högerkanten gör att jag känner mig lat... Vad är det förresten för info i parenteserna?

    ReplyDelete
  3. Katarina: Jo det är rätt intressant information. Lite extra arbete men det får det vara värt!

    MalinJohanna: Vi vänder på trenden! Visst? Infon inom parentes är då det gäller löpning kilometertid och då det gäller cykling medelhastighet. Ska se om jag kan minska lite på typsnittet så jag får in enheten.

    ReplyDelete