Wednesday, August 24, 2011

Vecka 69: 81,8 kg

Inaktiv! Åtminstone på bloggen. Det har absolut att göra med att jag börjat jobba igen. Värst 10 veckor ledigt gick snabbt. Några stordåd träningsmässigt har det väl inte heller blivit men jag har kommit igång med löpningen igen och till min stora glädje så har jag inga känningar i mitt högra knä som har spökat så mycket tidigare. Det verkar som skobytet var rätt medicin! No more pronationsstöd för min del... Nimbus är min nya hjälte.

Dessutom har jag ju kommit igång med jobbpendlingen igen. Jag räknar den som träningstid för det är nästan alltid fullt spjäll som gäller.

Mycket mer tror jag inte att jag ska skriva för det är ju trots inte så länge till nästa fredagsinlägg... Personen på bilden har ingenting med mig eller bloggen att göra förutom att jag tog bilden på Nykarlebyloppet och tyckte om den. Egentligen var det enda bilden som riktigt blev till något.

4 comments:

  1. Kul att du kommit igång med löpningen igen! Tycker också att Nimbus är en bra sko.

    ReplyDelete
  2. Jasså, du är lärare?! Det visste jag inte :) På vilket stadie?

    ReplyDelete
  3. Tänk att jag skrev det där just för att jag gissade att du (och andra nytillkomna läsare) inte visste det... ;)

    Jag jobbar på Optima och försöker i första hand lära ut datateknik men också lite elektronik. Det här blir mitt tredje läsår. Innan dess var det centralsjukhuset i Vasa som gällde.

    ReplyDelete
  4. Kul! :) Jag är själv (blivande) högstadielärare och undervisar i MaFyKe och lite i data för tillfället. Får ta uppehåll med jobbandet under vårterminen för att få ut mina papper, men sen borde det bli på heltid bara jag får fortsätta :)

    ReplyDelete