Friday, May 1, 2009

S80P30: 82,9 kg

Okej, det här var lite oväntat. Men vänta, så började jag ju förra inlägget också men det stämmer lika bra igen. Under helgen började jag känna mig lite krasslig men trodde bara att det var allergi av något slag men sen blev det sist och slutligen bara en halv arbetsdag på tisdag och så var jag hemma onsdag och torsdag i en helt klassisk förkylning. Toppade på 37,6° så det var ingen våldsam förkylning direkt. Lillkillen leder lätt med 38,1° som han har för tillfället så det blir en 1-maj picknick "light edition" med bil ut till gräsmattan framför Smulterön (gissar jag).

Jo men tillbaka till ämnet. Jo på grund av min förkylning har jag inte rört på mig alls på flera dagar och så har godis och glass varit sådant som kroppen absolut behövt för att kunna bli frisk igen. Så därför är jag lite förvånad över resultatet. Men men, jag är inte den som klagar.

No comments:

Post a Comment