Saturday, September 3, 2011

Vecka 71: 82,0 kg

Ojdå! Blogger har nytt användargränssnitt (om man vill). Måste passa på att testa det nu och se om jag trivs.

Det har gått lite si och så med träningen på sistone, den mesta av fritiden har gått till att pyssla med ett litet Arduinoprojekt jag håller på med. Bilden visar inget Arduinoprojekt men det kanske vettigaste elektronikprojektet jag producerat. Året borde ha varit 2007. Slutresultatet blev en stor display som visar hur långt de kör på traktorpulling i Forsby.

Men men, nog om elektronik. Det är ju trots allt träning jag fokuserar på i den här bloggen. Jag fick nästan ihop 40 timmar i augusti och det är rekord (med fem timmars marginal) under 2011. Vikten verkar ha stabiliserat sig nu och har varit ungefär den samma i fyra veckor.

No comments:

Post a Comment