Monday, September 10, 2007

Tjuv & polis - Revisited

Så stillades då äntligen min nyfikenhet då jag läste dagens tidning. För några inlägg sedan så skrev jag om en biljakt utanför fönstret och det visade sig vara det gamla vanliga, en berusad kille i 20-års åldern som sett lite för många Die Hard-filmer.

Som jag skrev tidigare så tyckte jag han körde VÄLDIGT snabbt och jo, 130 km/h på Kyrkoesplanaden är väl lite att ta i. Den som är intresserad kan läsa mer på Vasabladet.

Idag är jag pappaledig för första gången i mitt liv! Hela veckan kommer jag att vara hemma och ta hand om allt (mja inte ammandet kanske) som gjort att Mia inte har haft tid att ens tänka på sin gradu. Förhoppningsvis ska hon åtminstone hinna läsa igenom den under veckan... Då Arvid föddes passade jag på att ha semester så jag har alla tre veckor kvar ännu. Mycket trevligt!

2 comments:

  1. Tummen upp för pappaledighet, speciellt för de som tar ut den!

    ReplyDelete
  2. Jo är det någon som har överlopps pappaledighet så är det bara att ge den åt mig! ;-) Jag skulle kunna vara hemma hur mycket som helst känns det som...

    ReplyDelete